Tragedia din Oklahoma

OK

AP Photo/The Oklahoman, Steve Sisney

 

Adulți și copii sunt încă sub ruinele unor cartiere întregi din Moore, Oklahoma, distruse de tornada de ieri. Numărul victimelor, nu se cunoaște încă. Puteți citi mai multe AICI. Privind imaginea de mai sus mi-au venit două gânduri:

1. Ceea ce lăsăm în urma noastră nu este decât un mare morman de moloz. Tot efortul nostru de acumulare materială duce la halda de gunoi. Această tornadă n-a făcut decât să accelereze fenomenul.

2. Și oamenii aceștia nu erau cu nimic mai răi decât noi…

3 gânduri despre “Tragedia din Oklahoma

  1. Nely

    I was touched by a first grade teacher that asked the kids to take cover under the desks and sing Jesus loves me. All students are safe. God please help us to be your hands for others on times like this.

  2. Dupa legile de aici s-ar putea profesoara sa fie data afara din servici ca a influentat credinta copiilor ! Am fost mai liber sa predic Evanghelia la servici sub comunism decat aici ! Tragedia celor din Moore e similara cu cea a lui Iov si ne invata ca drumul de la a avea ceva la a nu avea nimic este atat de scurt . Marti a fost acelasi pericol in zona noastra , cand am ajuns acasa am multumit Domnului ca inca e la locul ei casa ! I-am spus mereu Domnului in acea zi ca EL e Suveran , ma supun Lui si ca in final va fi spre binele meu totul ! Acum altfel ma rog pt cei de acolo !

Lasă un răspuns

